torsdag 1. mai 2008

Dedikert til Tante Tale<3

Naa skal jeg fortelle en liten historie om noe som skjedde en av dagene vi var paa Fiji. Denne dagen var vi paa et resort som het White Sandy Beach, og som vanlig da bula-trommene trommet klokken halv 8, samlet vi oss rundt frokostbordet. Vi satt og ventet utaalmodige paa maten(vi var alltid sultne paa Fiji) da jeg plutselig kjente noe paa laaret. Jeg saa ned og saa noe jeg trodde var en stor sprut med solkrem midt paa den bare huden min. Jeg ble veldig forvirret, og saa rundt bordet om det var noen som satt og smurte seg inn med solkrem, men det var det ikke. Hva i huleste?, tenkte jeg, og saa ned paa laaret igjen. Jeg viste beinet til Iselin som satt ved siden av meg, men hun skjonte like lite som jeg. Da var det bare en ting aa gjore, boye seg ned under bordet for aa se hva det var som hadde soelt meg til. Det var ganske morkt, og forst kunne jeg ikke se noen ting, men saa, innerst i kroken paa undersiden av bordplaten ser jeg den storste edderkoppen jeg noen gang har sett!! Jeg fikk helt fnatt, hoppet opp fra bordet, lop ut paa stranden og begynte febrilsk aa boerste av den hvite melken med masse sand. Da panikken hadde lagt seg gikk jeg inn igjen til de andre og fortalte dem om hva den store oppstandelsen var for, og damen i baren ville ogsaa vite hva som var paa ferde. Jeg fortalte om det hvite, og om edderkoppen under bordet. "Do you know what it is?", spurte jeg. "Babies", svarte damen med et glis. Jeg lop mot dusjen ute paa plassen, med et bilde inni hodet av tusenvis av smaa edderkopper som kravlet paa laaret mitt. Ikke saerlig soett!


Hvis noen av dere lurer paa hvorfor dette innlegget var dedikert til min (Kristina sin) Tante Tale, saa er det fordi jeg vet hvor lite hun har til overs for disse vaare 8-bente.

Og ps. Vi fikk bilde!

4 Kommentarer:

Klokken 2. mai 2008 kl. 03:34 , Blogger march sa ...

ÆSJæsj!! ÆÆÆÆSJ! !! helvete dette trengte jeg ikke å få vite. For et ekkelt konsept! edderkopper kan Brenne. BRENNE sier jeg.

 
Klokken 2. mai 2008 kl. 11:25 , Blogger M sa ...

aaaeeesj! Hoertes sykt ekkelt ut! URK

 
Klokken 5. mai 2008 kl. 13:05 , Blogger Tale sa ...

Takk for dedikasjonen og beskrivelsen... dette er noe av det ufyseligste jeg har hørt. ikke flere sånne historier. grusomt.

 
Klokken 9. mai 2008 kl. 23:56 , Blogger Hannah sa ...

ueurk! aj aj! transynte mennesker OG edderkopper på ett og samme opphold. blurk.

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden