lørdag 16. februar 2008

Israel de förste dagene





Etiketter:

7 Kommentarer:

Klokken 17. februar 2008 kl. 06:59 , Blogger gro sa ...

Hei på dere!

Koselig med bilder!
Ellers er det hyggelig og lærerikt med info om opplevelser.
Dette tegner allerede til å bli mange minner for livet!
Kan noen vise Eni bruk av tastaturet så moren kan få et livstegn??

Klem fra Gro

 
Klokken 17. februar 2008 kl. 10:01 , Blogger Sandra sa ...

Hei jenter!

Kjempekjekt å lese om bakere, masaier og andre folk dere møter på turen. Virkelig kjekt å få lese om ting dere ser/hører/opplever. Fortsett, please! Fine bilder - ser ut som dere har det bra. Fint at jeg slapp og se alle de 40 myggestykkene til Ida på bildet. (Har sett det før, dog uten malariafrykt...).
Gleder meg til fortsettelsen!

klem til alle fra
Sandra

 
Klokken 17. februar 2008 kl. 10:03 , Blogger Sandra sa ...

Det heter forresten 'slapp å se', ikke 'slapp og se'. Det var bare en liten test ... ;-)

 
Klokken 17. februar 2008 kl. 10:04 , Blogger Sandra sa ...

Hei jenter!

Kjempekjekt å lese om bakere, masaier og andre dere har møtt på veien. Flott med bilder også! Gleder meg til flere innslag etterhvert.

Her er det tåke og regn - men det er snøklokker i hagen!

klem til alle fra
Sandra

 
Klokken 18. februar 2008 kl. 02:17 , Blogger Hannah sa ...

flinkisene! bra bilder! liker spesielt det øverste, det var organisert og karismatisk. Godt å se at dere lever!! og ikke bare lever dere, dere ser fortsatt normale ut. Ikke malariaete eller steinet eller noe sånt. eller pukkelrygget pga for mye bagasje. jeg var litt bekymret.
Have fun!! og keep us posted!
xxxxx

 
Klokken 18. februar 2008 kl. 08:08 , Blogger tovesi sa ...

Hei!
Fint å få ta del i noen av deres opplevelser så langt. Antar at dette kun er en bitteliten brøkdel av det som er skjedd både i Israel og Tanzania. Må si ellers at jeg ble litt i villrede søndag morgen da jeg to ganger våknet av ringelyder fra mobilen til Mathilde, for så å oppdage at det ikke fantes noen i den andre enden (kun noen ubestemmelige lyder). På spørsmål fikk jeg via SMS fra Ida vite at mobilen var i en annen bil, så ikke svar. Om dette betyr at Mathilde nå er telefonløs, har jeg ikke fått avklart. Time will show. Venter spent på flere bilder og historier. Kos dere på Zanzibar.
Klem fra Tove

 
Klokken 18. februar 2008 kl. 13:55 , Blogger M sa ...

Wahwah! Gøy med bilder! Dere har alt fått litt farge, kan ich sjå. Det gjør meg misunnelig, da Hannah og jeg nærmest er gjennomsiktige, for øyeblikket. Kos dee på Zanzibar!! :):)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden