torsdag 22. mai 2008

Inca trail






Her kommer noen bilder fra vaar tre dagers lange fottur opp til Machu Picchu. Stien gaar for det meste opp og ned og inneholder svaert mange trappetrinn, saa vi fikk kjort beina ganske kraftig. Rumpe laar for aa si det saann! Det hoyeste punktet var paa ca 4200 meter, og naar vi kom opp der maatte hele gruppen ta en shot for aa feire....dere kan se selv paa bildet av Isse og guiden som holder godsakene...Og naar vi forst snakker om Isse, legg merke til den herlige kombinasjonen av sokker og sandaler paa det ene bildet...hahaha! Men ja, turen i seg selv var helt fantastisk. Det var et utrolig artsmangfold hele veien, for ikke aa glemme de imponerende fjellene som omringet oss. Hehe, jeg hores ut som den biologinerden, men det var utrolig kult!

3 Kommentarer:

Klokken 29. mai 2008 kl. 01:59 , Blogger Ingrid bingri sa ...

eHøres fantastic ut.
Liker iselin sine sokker.
Jeg har fri idag fordi jeg ikke kom opp i skriftlig eksamen, så nå skal jeg rydde og vaske hele huset fordi grandpa kommer. ISELIN KOM HJEM OG HJELP MEG, for Knut gjør ikke.

Ingrid/ Lille Iselin som Marie/Store Kristian sier.

 
Klokken 29. mai 2008 kl. 06:39 , Blogger M sa ...

Jeg likte bildene! It looked hot.

Hlsen Marie/Store Kristian som Ingrid/Lile-Izze sier.

 
Klokken 29. mai 2008 kl. 06:40 , Blogger M sa ...

haha! artsmangfold! Hvem har skrevet dette? Inge? Gi oss en næringskjede fra dette økosystemet, da :)

 

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden